مداحی من از اون روزی که کامم رو به تربت دادم(شور)
فاطمیه 1394
هیئت بین الحرمین




متن

من از اون روزی که کامم رو به تربت دادم،به تو زحمت دادم

از همون بچگی این دل رو به تو عادت دادم،به تو زحمت دادم

از روزی که تکیه به پرچم هیئت دادم،به تو زحمت دادم

با نگاه تو به این زندگی برکت دادم،به تو زحمت دادم

حسین، الهی من برات بمیرم

حسین، دخیل سفرتم امیرم

حسین، باید میومدم به روضت

حسین، ازت حلالیت بگیرم

حلالم کن آقا ، حلالم کن آقا ، حلالم کن آقا

السلام علیک ابی عبدالله(ع)،السلام علیک پسر زهرا(س)

 

نه فقط زیارتت شوق زیارت عشقه،این ارادت عشقه

این همه پیچ و خم راه سعادت عشقه،این ارادت عشقه

نوکری هرجوری باشه در نهایت عشقه،این ارادت عشقه

زندگیمون بشه ختم به شهادت عشقه،این ارادت عشقه

حسین، هرجا برم غمت باهامه

حسین، راهت هنوز داره ادامه

حسین، چی بهتر از شور و شهادت

حسین، خدا میدونه از خدامه

شیهدم کن آقا ، شیهدم کن آقا ، شیهدم کن آقا

السلام علیک ابی عبدالله(ع)،السلام علیک پسر زهرا(س)

 

منو بیرون نکنی حضرت شاه از درگاه،یا ابـاعـبـدالله

منی که وِرد زبونم شده هر دم هرگاه، یا ابـاعـبـدالله

به قیامت منو تنها نذاری ثارالله،یا ابـاعـبـدالله

تورو جون مادرت اشف لنا عندالله، یا ابـاعـبـدالله

حسین، آقا جواب من چی میشه

حسین، حساب کتاب من چی میشه

حسین، بازم دیدم خواب حرم رو

حسین، تعبیر خواب من چی میشه

قبولم کن آقا ، قبولم کن آقا ، قبولم کن آقا

السلام علیک ابی عبدالله(ع)،السلام علیک پسر زهرا(س)