مداحی یا حسین به یاد حرمتم(شور)

رمضان 1393

هیئت بین الحرمین

یا حسین،به یاد حرمتم هر تپش

پرچم رو گنبد و حرکتش

خدا الهی بده برکتش

برکتش،بده خدا هر کی تو روضه هاست

گریه کرده و شده مقتدات

دیوانه ام دیوانه ی کربلا

کربلا همه آرزومه و حاجتم

به لب اومده دیگه طاقتم

من دیوونه بوی تربتم

توی گریه هام،توی خنده هام،همه لحظه هام،آقام آخرش،تویی که فقط،میمونی برام

یا حسین مدد،یاحسین مدد،یا حسین مدد

 

یا حسین،جای دیگهخ ای من رو پر نده

کافره هر کی برات سر نده

بهشت سینه زنات مرقده

مرقده،تو برده هوش رو آقا از سرم

هلاک روضه های اصغرم

یه عنایتی بکن از کرم

از کرم،دست من رو آقا زود تر بگیر

یه نگاه به گدای سر به زیر

که روضه ی تو اون رو کرده پیر

من یه زائرم،یه مسافرم،تا مونده دلم،آقا تو حرم،یه بار اومدم،دوباره آقا،میمیرم نرم

توی گریه هام،توی خنده هام،همه لحظه هام،آقام آخرش،تویی که فقط،میمونی برام

یا حسین مدد،یاحسین مدد،یا حسین مدد

 

یا حسین،ذکری که همیشه روی لبه

اون که به عشقش دلم می تپه

اولیا و خندق زینبه

زینبه،دختر علیه و فاطمه

از هیچ کسی نداره واهمه

جون می ده براش شه علقمه

علقمه،راه رسیدگی به حاجته

به خدا که خیالش راحته

هر کسیس که زیر علامته

حل مشکلم،من یه سائلم،تو نگذار آقافبگیره دلم،آخه نوکر،آقام حضرت،ابوالفاضلم

توی گریه هام،توی خنده هام،همه لحظه هام،آقام آخرش،تویی که فقط،میمونی برام

یا حسین مدد،یاحسین مدد،یا حسین مدد