مداحی روحم هر شب(شور)

هفتگی شهریور 1392

هیئت خادم بین الحرمین



متن

روحم هرشب،مثل زینب

پروانه گلزار ضریح

سر شوری،فوق نوری

دست خدا معمار ضریح

کوه دردی،تو چه کردی

که دل عاشق بیطاقته

جبرئیل هم،مثل ما تو

جانمازش مهر تربته

نگام کبوتر نگات،پر میزنه دلم برات

آرزومه خاکم کنن،با تربت کرببلات

حسین آقام آقام آقام

 

کعبه من،قبله من

گوشه شیش گوشه حسین

حی علی،کرببلا

هر اذون بین الحرمین

بزم هیئت،تا قیامت

برا ما همچون کرببلاست

اشک چشمام،نذر چشمام

چایی روضه ات اشک خدا

تا عمر دارم نوکرتم،روضه خون مادرتم

به دور تل زینبی،جارو کش خواهرتم

حسین آقام آقام آقام

 

یا علی من،جون نصیبم

دوباره روحم پر میزنه

پشت درب،صحن عباس

دستهای قلبم پر میزنه

وقت مرگم،ذکر زیبات

ملک مرگو میکنه مست

با وجود،ذکر ارباب

خونه قبرم حسینیه است

لیلی اگه بدونه که،دلم چقدر زینبیه

تازه میفهمه به خدا،عشق و دیونگی چیه

حسین آقام آقام آقام