مداحی من از شوق بارون (شور)

شب سوم محرم 1393

هیئت خادم الرضا(ع) قم




متن

من از شوق بارون به دریا زدم

میخوام آسمونو تماشا کنم

واسه تو من از جونمم میگذرم

تو بنویس تا با خونم امضا کنم

هستم گـدای تو،جونم فـدای تو

بارونیم تو هوای تو

دنیا هی میچرخه،اما هر روز تلخه

بی تو دور از کربلای تو

من نروم به کربلا،میمیرم به خدا به خدا

 

یه وقتایی اونقدر دلم روشنه

که حس میکنم موقع گریه هام

همه چی برا رفتنم جور شده

شب جمعه این هفته تو کربلام

پس کو بال پرواز،من که جا موندم باز

پر میگیرم با دعای تو

میرم از این دنیا،تا دنیایـی زیـبا

مقصـد من کربلای تو

من نروم به کربلا،میمیرم به خدا به خدا

 

اگر هر چی درهای جنت رو هم

یه روزی بخوان رو به من وا کنند

نمی تونن اینجا مثه کربلا

برای منه خسته پیدا کنند

خسته ام از دوری،میمیرم اینجوری

سرپناهم روضـه های تو

کارم آقـا ناله،میبینی چند ساله

دارم شوق کربلای تو

من نروم به کربلا،میمیرم به خدا به خدا