مداحی ارباب قرار ما یه سفر کرببلا(شور)
شب دوم محرم 1392
هیئت خادم الرضا(ع) قم


متن

ارباب قرار ما یه سفر کرببلا

ارباب چه بینظیره سحر کرببلا

ارباب منو بخر و ببر کرببلا،ارباب

ارباب اگر چه کار ما هی بدیه

ارباب دلم رو برایت آوردم هدیه

ارباب کبوتر دل من گنبدیه،ارباب

من و زاری ها،شبها با شور و عزاداری ها

می ره از یادم،گرفتاری ها

تو دامت هستم،اسیر عشق و مرامت هستم

مضافا اینکه غلامت هستم

جز تو کیه نور عشق،فزت بحب الحسین

ارباب،آقام آقام آقام،آقام یا حسین

 

ارباب دارم دوری رو تحمل میکنم

ارباب تو روضه به تو توسل می کنم

ارباب با گریه برای تو گل می کنم،ارباب

عطر ضریح تو رو دارم حس می کنم

من این دلم رو برای تو خالص می کنم

گریه،برای تو با گل نرگس می کنم،ارباب

غمت تو سینه است،بیا بشکن که دلم آئینه است

ارادتهامون به تو دیرینه است

نه تنها شاهی،که تو آقائی،تو شاهنشاهی

مضافا اینکه تو ثاراللهی

جز تو کیه نور عشق،فزت بحب الحسین

ارباب،آقام آقام آقام،آقام یا حسین

 

ارباب این رو یاد ما دادند حر و زهیر

ارباب فقط با تو میشویم عاقبت به خیر

ارباب،فقط خودتی امیرم و لا غیر،ارباب

ای کاش یه روز ذبیح منای تو بشم

ای کاش یه روی قتیل عزای تو بشم

ای کاش،شهید بشم و فدای تو بشم،ارباب

وجودش خوبه،کی گفت دیوانه،نبودش خوبه

برای تو سینه،کبودش خوبه

تو مکتب داری،امام عشقی،تو منسب داری

مضافا اینکه تو زینب داری

جز تو کیه نور عشق،فزت بحب الحسین

ارباب،آقام آقام آقام،آقام یا حسین