الغوث الغوث(شور)

شب اول محرم 1395

هیئت بین الحرمین



متن


الغوث الغوث، بیا برس به دادم

بذار صدات کنم من پیاپی و دمادم

دریا دریا، چشام برات میباره

مگه غلامت آقا کیو به جز تو داره

اگه نبریم به کربلا، چه خاکی باید به سر کنم

آرزومه شبهامو حسین، تو حرمت تو سحر کنم

امیر دلای مبتلا، طبیب دلای غم نصیب

منو میکشی به کربلا، منو میکشی با بوی سیب

یـا ثـارالله ، ابی عبدالله ، ابی عبدالله ، ابی عبدالله

 

عاشق عاشق،  اونه که روضه گرده

همون که زندگیشو وقف غم تو کرده

زائر زائر، تو کربلات زیاده

خوشا به حال اونکه اومد حرم پیاده

حرمت تو آرزوی من، حرم تو عرش کبریا

همیشه پر از ملائکه، همیشه پر از برو بیا

سینه زنی زد نفس نفس، تا که برسه به مرقدت

کبوتری پر زد از قفس، تا که بشینه رو گنبدت

یـا ثـارالله ، ابی عبدالله ، ابی عبدالله ، ابی عبدالله

 

دارم دارم، یه عـشق بی نهایت

به بیرق و به پرچم، به روضه و به هیئت

هیئت هیئت، بهشتمه همیشه

هیچ جا برای نوکر کرب و بلا نمیشه

برای تو گریه میکنم، به تو میرسم از این طریق

برا منی آخرین امید، برا منی بهترین رفیق

تویی و یه لطف بی دریغ، به غلام و عبد و نوکرت

منم و یه باور امین، به شفاعت تو محشرت

یـا ثـارالله ، ابی عبدالله ، ابی عبدالله ، ابی عبدالله