مداحی از عشقت مستم(شور)

شام غریبان محرم 1392

هیئت خادم الرضا(ع) قم


متن

از عشقت مستم،میدونی که من دل بر تو بستم

تا همیشه مسکین تو هستم

ای دلدار من،تا تو شه جودی ای یار من

محاله بمونه خالی دستم

خوش به حال اونکه رخت نوکریتو بر تن کرده

خوش به حال اون چشمی که از حرمت دیدن کرده

وقتی برات شاعر میشم،حس میکنم زائر میشم

باز دوباره من دلتنگ،شعر بابا طاهر میشم

غم عشقت بیابون پرورم کرد

هوای وصل  بی بال و پرم کرد

به ما گفتی صبوری کن صبوری

صبوری ترف خاکی بر سرم کرد

امان ای دل ای دل ، ای دل ای دل ای دل

 

من سینه چاکت،آقا به فدای عشق پاکت

چه بوی عجیبی داره خاکت

از من چه آید،شرط ادب این است که من باید

محضر بزرگان باشم ساکت

تا حرمت با سر میام، با یه دل پرپر میام

ای که شدی دینم کی من از زیر دینت در میام

وقتی برات شاعر میشم،حس میکنم زائر میشم

باز دوباره من دلتنگ شعر بابا طاهر میشم

سه چند روزه که بوی گل نیومد

صدای چهچه بلبل نیومد

بِرید از باغبون گل بپرسید

چرا بلبل به سیر گل نیومد

نمیدونم دلم دیوونه ی کسیت

کجا میگردد و مستونه ی کیست

نمیدونم دل دیوونه ی ما

اسیر نرگس مستونه ی کسیت

امان ای دل ای دل ، ای دل ای دل ای دل