مداحی من به سرایت سگمو(شور)

شب ششم محرم 1392

هیئت خادم الرضا(ع) قم


متن

من به سرایت سگمو، به پات میدم شاهرگمو

حرف دل عاشقمو، چطور امشب نگمو

دلم بگیر حاجتتو، زیاد بکن طاقـتتو

شاید حالا حالا نشد، کرب و بلا قسمت تو

عجب ذکری با ملائک میگم، حسین جان روحی فدائک میگم

همیشه زندم با این عشق آقا، دارم حلت بفنائک میگم

چقدر اربابم داری دلداده، چقدر اربابم داری دیوونه

چقدر نعمت هست سر این سفره، چقدر عزت هست در این خونه

اباعبدالله،حسین ثارالله

 

پروانه ام مرقد تو، بخر غلام بدتو

کاش ببوسم برا یه بار، پرچم رو گنبدتو

نگات ربوده دلمو، به پات میدم حاصلمو

انگاری از کرب و بلا، آوردن آب و گلمو

شما آقای همه ایامید، خدا هم مارو غلامت نامید

حسین جان عرض من امشب اینه، جدایی مست و به طول انجامید

اباعبدالله،حسین ثارالله

 

آقا در به دری بسمه، آقا خون جگری بسمه

دادم این همه سلام به تو، یکیشم بخری بسمه

غلام سرای تو میشم، یه روزی فدای تو میشم

صدهزارتا حاتمم بیاد، دوباره گدای تو میشم

بازم وجدانم رو راضی کردم، دیدم با عشق تو بازی کردم

متاع دنیا فریبم داد و جای تو نفسم رو راضی کردم

اباعبدالله،حسین ثارالله